« 偶像のありかたについて。 | Main | かぜがなおりかけまくっちゃ。 »
276km/13.2l=20.9km/lだったよ。 まあこんなもんかな。梅雨明けたら固いオイルに入れ替える予定なんで燃費どうなるかな。
Tuesday, July 25, 2006 at 01:41 in 日々のこと。, in motorcycle | Permalink Tweet
The comments to this entry are closed.
Listed below are links to weblogs that reference 燃費メモ。060724:
Comments