« どーん! | Main | エコ生活のヒント。 »

Wednesday, August 23, 2006

びたーん!

夜の246を爆走してたらヘッドライトに蛾が。。。

|

« どーん! | Main | エコ生活のヒント。 »

Comments

ガガガ

Posted by: ばさら | Saturday, August 26, 2006 00:45

ギギギ…

Posted by: udon | Tuesday, August 29, 2006 20:17

The comments to this entry are closed.

TrackBack


Listed below are links to weblogs that reference びたーん!:

« どーん! | Main | エコ生活のヒント。 »