« 小デブって言われた。 | Main | でかファストフード。 »
204km/10.2l=20km/l@¥123. 初めてリザーブまで走った。ガソリンタンク容量11lなので結構ギリギリ。
Sunday, April 20, 2008 at 20:34 in motorcycle | Permalink Tweet
The comments to this entry are closed.
Listed below are links to weblogs that reference 燃費メモ。080420:
Comments