« 幸福論。 | Main | 俺国俺法。 »

Tuesday, May 13, 2008

うっとり。

二人ともバッキバキです。

トヨタ、3次元仮想都市で新車発表・釈由美子さんがインプレッション

吹石一恵、“ヌード続き”の現状を釈明

女は私には象と同じように思える。眺めるのは好きだが家にほしいとは思わない。(W・C・フィールズ、20世紀前半・アメリカの著名なコメディアン)

|

« 幸福論。 | Main | 俺国俺法。 »

Comments

>家にほしいとは思わない

 そこでレンタルを.

Posted by: 消印所沢 | Thursday, May 15, 2008 at 01:56

明朗会計!

Posted by: udon | Saturday, May 17, 2008 at 22:48

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1585/41200386

Listed below are links to weblogs that reference うっとり。:

« 幸福論。 | Main | 俺国俺法。 »