« 燃費メモ。081028 | Main | The Record must go on! »
タイトルははんぶん不思議と迷いつつ。
手袋片方なくした。
Wednesday, October 29, 2008 at 02:12 in 日々のこと。, in motorcycle, in 画像! | Permalink Tweet
ちょ、色違いでオソロな気が…
Posted by: 霧島 | Wednesday, October 29, 2008 22:04
Rough&Roadの2006年モデルですよ。 手首のベルクロがグローブ本体と剥離しちゃったのでセメダインXで補修しつつ使ってたのに。
Posted by: udon | Tuesday, November 11, 2008 01:28
The comments to this entry are closed.
Listed below are links to weblogs that reference Lack of a Half Luck.:
Comments
ちょ、色違いでオソロな気が…
Posted by: 霧島 | Wednesday, October 29, 2008 22:04
Rough&Roadの2006年モデルですよ。
手首のベルクロがグローブ本体と剥離しちゃったのでセメダインXで補修しつつ使ってたのに。
Posted by: udon | Tuesday, November 11, 2008 01:28