« 今、ジンバブエに必要なもの。 | Main | 隣人に対する無関心について考える。 »
200km/9.5l=21.1km/l@¥93. まだ下がる!さみー!
Tuesday, January 13, 2009 at 04:32 in motorcycle | Permalink Tweet
93円は安いね♪
Posted by: アニー | Tuesday, January 13, 2009 13:26
満タンまで入れても千円しないのです。
Posted by: udon | Saturday, January 17, 2009 22:09
The comments to this entry are closed.
Listed below are links to weblogs that reference 燃費メモ。090112:
Comments
93円は安いね♪
Posted by: アニー | Tuesday, January 13, 2009 13:26
満タンまで入れても千円しないのです。
Posted by: udon | Saturday, January 17, 2009 22:09