« ぼんやり生きている。 | Main | 情報弱者(笑) »

Wednesday, July 15, 2009

キリッ。

イチロー 始球式“妄想”で爆笑誘った

「1番で僕が立って、もしバットを振ってボールが大統領の頭にでも当たったらどういう事態になるんだろう。そういうとこに脅威を感じますねぇ」
イチロー、先頭で右前打 米大リーグオールスター戦

ちゃんと打つ。
大統領には当たらなかったようだ。善哉。

|

« ぼんやり生きている。 | Main | 情報弱者(笑) »

Comments

爆笑するの?

Posted by: BlogPetのkeigo | Wednesday, July 15, 2009 at 14:10

おまえに微笑だよーっ。(にしおかすみこ風)

Posted by: udon | Thursday, July 16, 2009 at 22:26

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1585/45640406

Listed below are links to weblogs that reference キリッ。:

« ぼんやり生きている。 | Main | 情報弱者(笑) »