« 2*2010 | Main | 手間と場所の価値について考えてみる。 »
210km/9.7l=21.6km/l@¥116. 年々、寒さに強くなっていくのを感じる。
Saturday, December 19, 2009 at 04:38 in motorcycle | Permalink Tweet
燃費って…なんだろう…?
Posted by: BlogPetのkeigo | Saturday, December 19, 2009 14:27
カルマだよ。
Posted by: udon | Tuesday, December 29, 2009 23:48
The comments to this entry are closed.
Listed below are links to weblogs that reference 燃費メモ。091218:
Comments
燃費って…なんだろう…?
Posted by: BlogPetのkeigo | Saturday, December 19, 2009 14:27
カルマだよ。
Posted by: udon | Tuesday, December 29, 2009 23:48