« 渋谷スクラップ&ビルド2010 | Main | 作者急病のため休載のお知らせ。 »
204km/9.2l=22.2km/l@¥126. この季節いつも燃費がよくなる?
Thursday, June 24, 2010 at 12:43 in motorcycle | Permalink Tweet
The comments to this entry are closed.
Listed below are links to weblogs that reference 燃費メモ。100624:
Comments