燃費メモ。100929
173km/8l=21.6km/l@¥122.
極端なんだよ。今年は秋は抜きで一気に冬?
« 転機。 | Main | firestarter »
The comments to this entry are closed.
« 転機。 | Main | firestarter »
173km/8l=21.6km/l@¥122.
極端なんだよ。今年は秋は抜きで一気に冬?
« 転機。 | Main | firestarter »
The comments to this entry are closed.
« 転機。 | Main | firestarter »
Comments