« 燃費メモ。110730 | Main | アベイラビリティの話。 »
195km/8.6l=22.7km/l@¥143. みんなエアコン使わないから東京の温度がいまいち生ぬるいよ?
Monday, August 08, 2011 at 19:58 in motorcycle | Permalink Tweet
The comments to this entry are closed.
Listed below are links to weblogs that reference 燃費メモ。110808:
Comments