« 燃費メモ。120101 | Main | 高山侑子について考える。 »
189km/9.3l=20.3km/l@¥134. ここんとこエンジンがやたら調子いいのは寒いからか?
Monday, January 09, 2012 at 02:08 in motorcycle | Permalink Tweet
The comments to this entry are closed.
Listed below are links to weblogs that reference 燃費メモ。120108:
Comments