« ホビー or DIY魂? | Main | 帰ってきたあいつ! »

Friday, January 20, 2012

燃費メモ。120119

202km/10l=20.2km/l@¥140.
イランのアレで?ガソリン価格急騰。真冬。雨。

|

« ホビー or DIY魂? | Main | 帰ってきたあいつ! »

Comments

The comments to this entry are closed.

TrackBack


Listed below are links to weblogs that reference 燃費メモ。120119:

« ホビー or DIY魂? | Main | 帰ってきたあいつ! »