« 400/5/400,000/2,000,000 | Main | 春の椿事。 »
200km/9.7l=20.6km/l@¥156. ガソリン価格高騰。また暫定税率どうのって言うだけ言ってやんないんだろうな。
Friday, March 30, 2012 at 03:41 in motorcycle | Permalink Tweet
The comments to this entry are closed.
Listed below are links to weblogs that reference 燃費メモ。120328:
Comments