« 8月27日はイプシロン記念日。 | Main | 明治の血。 »
187km/10.0l=18.7km/l@¥159. やっと涼しくなってきたね。そしてガソリン高騰。
Thursday, September 05, 2013 at 19:01 in motorcycle | Permalink Tweet
The comments to this entry are closed.
Listed below are links to weblogs that reference 燃費メモ。130905:
Comments